2011. január 31., hétfő

Teáskannás RR

Amikor megláttam ezt a teáskannás mintát, egyből beleszerettem. Szerencsémre a keresztszemes fórumon indult egy RR ezzel a mintával, jelentkeztem is egyből.
A minta is tetszik, már régóta ki akarom próbálni az RR-t, szóval kellemes és hasznos is.
Azt az egyet nem tudom még, hogy konyhai terítő legyen belőle, vagy konyhai falikép. Vagy mindkettő??? 
Az az egy biztos, hogy márciusban indul az RR.12 kis mintát hímez ki a 12 résztvevő, 12 hónap alatt, mindenki hímez mindenki kendőjére. (egy minta kihímzése után tovább postázzuk a következő hímzőnek, így a 12 kihímzett minta után a tulajdonos visszakapja a kendőjét kihímezve).
Remélem jóbarátságok is köttetnek hímzés közben.


3 megjegyzés:

  1. Tetszik a teás faliképed! Ilyent még nem x-szemeztem, de majd:-)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Én is még csak most kezdtem a hímzésbe. Majd minden kis kanna után teszek fel képet, hol járok.

    VálaszTörlés