2011. február 9., szerda

Díjat kaptam

 jat kaptam Andulkától! Köszönöm szépen!

A szabályok a következők:
1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Akiknek továbbadom:
- Huncutka
- Ili
- Krisz
- Piroska (nem blog)
- Eszter (nem blog)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a díjat, már másik két helyről is megkaptam, de ne haragudj meg érte, de én semmilyen díj lehetőségével nem szoktam élni.
    Köszönöm, a szándék kedves volt.
    Üdvözlettel: Ágota

    VálaszTörlés
  2. Tánya! megtiszteltetés számomra, hogy rám gondoltál. Nagyon köszönöm.
    Sajnos az ide oda linkelés nem az erősségem ezért mindenkinek meg köszönöm, hogy gondolt rám, de sajnos nem tudok a kéréseknek eleget tenni.
    Puszillak: Ili

    Remélem nem haragszol érte!!!!

    VálaszTörlés